شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات FeelMap

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس‌های FeelMap به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به سایت FeelMap هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ثبت سفارش و سایر خدمات ارائه شده توسط FeelMap به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات FeelMap است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت FeelMap از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های FeelMap منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های FeelMap تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات FeelMap اقدام کند.
همچنین از آنجا که وب‌سایت FeelMap یک وب‌سایت فروش آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات FeelMap استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به FeelMap ایمیل می زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که FeelMap به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد FeelMap برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

توجه داشته باشید که 90001429 و 10004000600666 تنها شماره‌‌ هایی هستند که FeelMap از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ ها سامانه های ارسال پیامک هستند که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه FeelMap را به اطلاع کاربران می‌رساند و بدیهی است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق شماره های مذکور وجود ندارد.
همچنین ممکن است FeelMap از طریق شماره های 90001429 و 10004000600666 برای کاربران یا مشتریان خود، لینک نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان FeelMap با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام FeelMap است و در صورت دریافت چنین پیامکی، خواهشمند است به منظور پیگرد قانونی از طریق info@feelmap.ir اطلاع رسانی نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که برای هماهنگی و ارتباط با شما، ما در تلگرام و با نام کاربری "feelmap" به شما پیغام می‌دهیم.

سیاست های حریم خصوصی

FeelMap به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
FeelMap متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت FeelMap، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات FeelMap، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط FeelMap جزئی از اموال FeelMap محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار FeelMap است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای FeelMap محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط FeelMap و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار FeelMap است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت FeelMap و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای FeelMap محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات FeelMap، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. در صورتی که کاربر سایت FeelMap فردی با کمتر از 18 سال است می‌‏بایست با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.feelmap.ir است. با هیچ روش دیگری جز ارسال ایمیل و تماس از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس گرفته نخواهد شد. وب سایت FeelMap هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.feelmap.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس گرفته نمی‌شود. کاربران جهت برقراری ارتباط، می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

پردازش و ارسال کالا

- روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. همچنین FeelMap در راستای رضایت مشتریان تعهد تحویل مرسوله تا 5 روز کاری(بعد از تایید پیش نمایش توسط مشتری) به واحد ارسال را دارد، ولی در شرایط خاص و حجم بالای سفارشات امکان دارد گاها تحویل مرسوله تا 10 روز کاری(بعد از تایید پیش نمایش توسط مشتری) نیز به تاخیر بی افتد.

-FeelMap به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در شبانه روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت FeelMap به وسیله ارسال کد سفارش از طریق ایمیل و پیامک در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. FeelMap همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در FeelMap به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری و پرداخت، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای FeelMap محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی حداکثر 7 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- FeelMap مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای FeelMap محفوظ است.

- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت FeelMap، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای FeelMap محفوظ است. FeelMap در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی حداکثر 7 روز کاری به حساب مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت FeelMap می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، FeelMap جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

- مشخصات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهند بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل ‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.

- در صورت ثبت یک سفارش به تعداد بالا، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط FeelMap بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ در صورت عدم تایید اینگونه سفارشات از سمت FeelMap، با هماهنگی مشتری سفارش کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی حداکثر 7 روز کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و اماکنی که حضور شما در آن کوتاه مدت است امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

- ممکن است رنگهای نقشه به علت کالیبراسیون متفاوت چاپگر در چاپ مقدار اندکی تغییر داشته باشند.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

FeelMap همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل و اعلام بارنامه مرسوله(در صورت درخواست کاربر) و همچنین وجود بیمه ی جبران خسارت در تمام شرکتهای ارسال مرسوله، FeelMap در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و عودت کالای آسیب دیده، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به FeelMap اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به FeelMap ارسال شود.

شرایط مرجوعی کالا

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان FeelMap کنترل و بررسی می‏‌شود در صورت تایید وجود نقص فنی، به شرطی که کالا در شرایط و بسته بندی اولیه باشد و کالا باز و یا استفاده نشده باشد، کالا مشمول مرجوعی و استفاده از سرویس بازگشت وجه می‏‌شود، در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و مهلت تعویض 7 روزه FeelMap، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی و در شرایط اولیه باشد، جعبه، هدایا، متعلقات به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در FeelMap به اتمام برسد، و FeelMap امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب یا کیف پول خریدار استرداد نماید.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن جعبه و یا پلمپ، پاره شدن و مخدوش نمودن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود.

روند دریافت کالای مرجوعی در تهران بعد از هماهنگی از طریق پست و یا پیک انجام می شود و در شهرستان کاربر باید بعد از هماهنگی از طریق پست بسته را برای FeelMap ارسال نماید.

در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی FeelMap صرفا هزینه کالا(مطابق فاکتور) را پس از کسر کارمزد درگاه پرداخت بانکی (حداکثر تا 7 روز کاری بعد از تحویل به مشتری) به مشتری برمی‌گرداند.

هرگز بدون هماهنگی با پشتیبانی FeelMap مرسوله ای را مرجوع ننمایید، در غیر این صورت امکان پیگیری مرجوعی مرسوله از عهده FeelMap خارج می باشد.

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده(و نه ایراد بسته بندی پست)، کاربران عزیز حداکثر طی 7 روز(پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را به FeelMap اعلام کنند. پشتیبانی FeelMap پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست، روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت، کاربران عزیز حداکثر طی 7 روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را به FeelMap اعلام کنند. تیم پشتیبانی FeelMap پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست، روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

انصراف از خرید و عودت کالا

امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. به عبارتی اگر کالا پلمپ نداشته باشد امکان مرجوعی یا تعویض نمودن کالا به دلایل سلیقه ای و یا انصراف از خرید نمی باشد.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا قبل از تحویل به پست یا پیک دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته است، هزینه عودت کالا بر عهده FeelMap می‌باشد، بنابراین مشتری پس از بازگشت کالا به FeelMap باید تصویر برگه پستی را برای پشتیبانی FeelMap ارسال نماید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در FeelMap، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات FeelMap با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی و تایید کارشناسان، نظر خود را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش گذاشته نمیشود. FeelMap در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی FeelMap درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

1- فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
2- برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
3- نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
4- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
5- جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
6- کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
7- قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
8- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتند، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهند یا از وی انتقاد کنند. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
9- در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
10- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
11- تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
12- کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از FeelMap را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
13- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
14- بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
15- لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
16- کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند تایید نخواهند شد.

توجه داشته باشید که نظر فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان FeelMap از صفحه "تماس با ما" اقدام فرمایید.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به ایمیل آدرس info@feelmap.com ایمیل ارسال نمایید.